Toimitusehdot

TOIMITUSEHDOT

Toimitusaika:

Postitamme arkisin klo.14.00 mennessä saapuvat tilaukset jo saman päivän kuluessa tai viimeistään seuraavan päivän aikana. Tilaamasi tuotteet saapuvat sinulle postitse 3 arkipäivän kuluessa tilauksesta.

Arkipäivänä lähetetyt tuotteet ovat pääsääntöisesti perillä jo seuraavana arkipäivänä. 

Toimitus Postipakettina:

Ostoksesi toimitetaan sinulle postista noudettavana Postipakettina, Smartpost-automaattiin toimitettuna tai Kotiinkuljetuksena.

Seurantakoodi tulee sinulle sähköpostiin, kun paketti on lähtenyt postiin.

Toimituskulut:

Postipaketille ja Smartpost-automaattiin lähetettäville paketeille on 0 €.

Kotiinkuljetus 10,95€.

Palautukset

Kaikilla verkkokaupastamme ostamillasi tuotteilla on 30 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Tarkistathan, että palautettava tuote on puhdas ja asiallisesti pakattu. Jokaisen tilauksen mukana lähetämme palautuskortin, jonka kiinnität paketin päälle palautusta varten.

Palauta paketti postiin ja pyydä kuitti palautuksesta.

ASIAKASPALAUTUS

  • Zamas Oy
  • Isonkorventie 7
  • 91900 Liminka

Ethän jätä pakettia postin kirjelaatikkoon. Paketin palauttaminen asiakaspalautuksena on erittäin tärkeää, sillä emme voi valitettavasti lunastaa postiennakkopaketteja.

Jos haluat vaihtaa tuotteen toiseen tuotteeseen, voit ilmoittaa siitä jo etukäteen asiakaspalveluumme: kauppa@ihanaa.fi tai puh. 045 3123533. Näin voimme parhaiten varmistaa, että tuote on saatavilla ja saamme toivomasi tuotteen sinulle mahdollisimman nopeasti. Tuote lähetetään sinulle ilman toimituskuluja. 

Jos haluat tilalle kokonaan toisen tuotteen, pyydämme ystävällisesti palauttamaan tuotteen ja tekemään uuden tilauksen verkkokaupassamme.

Vaihto- ja palautusehtojen täyttyessä palautamme maksusuorituksesi tilillesi tai kortillesi käyttämästäsi maksutavasta riippuen noin viikon kuluessa.

Noutamaton lähetys

Noutamaton lähetys ei ole kuluttajansuojalain mukainen palautus, vaan se katsotaan sopimusrikkomukseksi ostajan puolelta. Näissä tapauksissa veloitamme automaattisesti 15,00€ posti- ja käsittelykuluja per palautunut paketti. Verkkokaupalla on oikeus vaatia ostajalta korvauksia aiheutuneista kuluista sopimusrikkomuksen johdosta. (Kuluttajansuojalaki 5. luku 25 & 28 §).

Reklamaatiot

Reklamaatiot tulee toimittaa kirjallisena sähköpostitse osoitteeseen kauppa@ihanaa.fi heti, kun vika on havaittu.

Ilmoitathan kaikki seuraavat seuraavat tiedot, jotta reklamaatiosi saadaan käsiteltyä mahdollisimman nopeasti.

  • Kirjoita sähköpostin aiheeksi “Reklamaatio” ja tilausnumerosi, eli esimerkiksi “Reklamaatio AAABBBCCC”.

Viestin tulee sisältää seuraavat tiedot:

Henkilötiedot:

  • Tilausnumero (AAABBBCCC)
  • Etu- ja sukumimi
  • Osoitetiedot
  • Puhelinnumero
  • Pankkitiedot. (Tilaus hyvitetään samalle tilille / kortille, kuin mistä maksu on tapahtunut, mikäli maksutapana on käytetty checkout verkkomaksua)

Reklamaatiotiedot:

  • Tuote
  • Reklamaation syy

Jos reklamaatio koskee rikkoutunutta tuotetta, lisäksi

  • Kuva rikkinäisestä osasta (sähköpostin liitteenä)

Kaikki tiedot ovat pakollisia reklamaation käsittelyä varten. Mikäli tietoja puuttuu, joudutaan reklamaatio hylkäämään.

ihanaa.fi palveluehdot

Lähettämällä tilauksen sitoudut noudattamaan näitä ehtoja

1. Tilaajana ja maksajana voi toimia vain yli 18-vuotias. Alle 18-vuotiaan tilaukset tulee tehdä huoltajan nimellä ja suostumuksella

2. Asiakas vastaa antamiensa henkilötietojen oikeellisuudesta.

3. Asiakas vastaa kaikista hänen käyttäjätunnuksellaan tehdyistä tilauksista. Asiakas on yksin vastuussa käyttäjätunnuksensa ja salasanansa salassapidosta.

4. Kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron 24%.

5. Tilauksen lähettäminen on aina sitovaa.

6. Tilattu tuote/tuotteet ovat myyjän omaisuutta, kunnes kauppahinta on kokonaisuudessaan suoritettu.

7. Kaupan peruminen: Yksityisasiakkaalla on 30 päivän peruutusoikeus.

8. Tuotteiden hinnat ovat voimassa toistaiseksi. Oikeus hintojen muutokseen ilman eri ilmoitusta pidätetään

9. Asiakas suostuu vastaanottamaan yrityksen uutiskirjeitä. Asiakkaan sähköpostiosoite poistetaan uutiskirjelistalta sitä pyydettäessä.

10. Ihanaa.fi pidättää oikeuden:

a) Katkaista asiakassuhde yksipuolisten väärinkäytösten, jatkuvien palautusten, maksamatta ja peruuttamatta jätettyjen tilausten, tai toistuvien peruutusten vuoksi ilman eri perustelua tai ilmoitusta.
b) Laskuttaa asiakkaalta toistuvista peruutuksista /maksamattomista tilauksista aiheutuneet ylimääräisen työn kulut.
c) Peruuttaa tilauksen ja palauttaa tilatut tuotteet takaisin verkkokauppaan laskun ollessa maksamatta 15. päivänä laskuun merkityn eräpäivän jälkeen ilman eri ilmoitusta.